“jemari menari — memuntahkan aksara dan abjad untuk tatapan”
My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

August 23, 2013

Lelaki Masa Depan.


Buat tatapan lelaki masa depan,
aku coretkan untuk kau,
baca-fahami-dalami-lakukan.


Hai lelaki masa depan,

Kini,
kau dan aku berkongsi satu rasa,
apa ku pinta hanyalah;
setialah denganku.
kukuhkan imanmu,
kumpullah duitmu,
masuklah meminangku.

dan,
sarungkan cincin saiz 9 ke jari manisku.


Hai lelaki masa depan;

Kini,
kau dan aku dalam bahtera bahagia,
izinkan aku menjadi perempuan kegemaranmu
--selamanya.
izinkan aku menjadi perempuan kesukaan ibubapamu
--selamanya.

Hai lelaki masa depan;

Jadilah diri sendiri.
Nak kentut ke, sedawa ke, terpulanglah.
Janji-- kau jaga hatiku, kau jaga maruahku.

Hai lelaki masa depan;

sayangilah diriku.
terimalah ku seadanya.
setialah denganku.
--Sampai bila-bila.


Kerna, aku jua perempuan masa depanmu.


Bahagia, tak perlu diungkap dengan beribu aksara. sekadar cukup ada kau-----
Instagram : @norhidayuyuyu