“jemari menari — memuntahkan aksara dan abjad untuk tatapan”
My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

May 14, 2011

♥ TIME TO WAR ! ♥

hey hey peeps .
sekian lama saya tak tulis blog saya yang agak bajet CANTIK . padahal , macam cikai sajje blog saya .  
*ayat mintak simpati . HOHO >< penampar kang ! 
wahh . bermulalah  perasaan rindu bersawang-sawang dekat hati ini . yelaa . semalam baru terniat nak tulis blog , tuptup blog tak boleh SIGN IN . WATAFAK ! 
ape lagi , para blogger semua dok marah marah benggang benggang sakit hati siap tulis dekat status FACEBOOK . termasuk saya .
tetapi saya still belagak chill sebab saya tahu lama-lama blog akan baik balik . (;
*padahal , aku dah memaki hamun bende alah tu tak boleh bukak sampai rasa nk BAKOR je  . 
SABOR JELAH =.=
  haha . okayy . sekarang kan , asal buka facebook dan chat , mesti semua dok kata , "dapat smbung belajar dekat mana?" . WAHH ! korang sangat prihatin dekat saya . terasa terharu . T_T 
sesiapa boleh pinjamkan bahu untuk saya . nak lap hingus saya . 
*eeuuww . weyh AYU ! tolong senonoh sikit . nanti ada orang tak suka dekat kau . 
haha . tak suka saya ? .
ok . thanks (; do i care ! 
back to story , sekarang , biar cek kata dekat hangpa semua semua secara rasmi dan bersurat hitam putih . yelaa . semua sibuk dok kata cakap pasal masuk UNIVERSITI , FORM 6 dan MATRIK . 
terutama budak lepasan SPM . dan saya pun rasa tergedik dan terhegeh-hegeh nak tulis tentang tawaran yang saya dapat .  
*bukan nak bangga dan aku memang selalu ketinggalan dan ditinggalkan tentang cerita hot post ini . 
cepat gelakkan aku . (: HAHA .
mula-mula kot berdebar-debar kot nak taip IC kot , kot-kot tak dapat course yang kita nak kot . kang tak pasal-pasal menangis tak berlagu saya ini kot .  
*yelaa . aku kan sekarang kuat touching sebab dah ada orang sudi pujuk . hoho :)) 
besh besh ! nak touching hari-hari pun boleh !  
MUKA NAMPAK LEGEND , TAPI HATI KIUT . 
ehh . itu aku lah tuh . credit to JAMBU MAHARAJA LAWAK . (:  
KORANG ! KORANG ! 
saya dapat tawaran ASASI UNDANG-UNDANG ! 




wow ! wow ! budak kepoh kepoh ini nak jadi lawyer . ini semua sebab mulut 24hours bergerak tanpa henti . ia akan automatik berhenti ketika tidur . hihi . memang suka lah kan dapat undang-undang . 
terjerit-jerit terlompat-lompat saya dapat tawaran yang saya nak sangat sangat . 
hanya Allah sahaja tahu apa yang tersirat dalam lubuk hatiku . 
 



tapi kan awak , saya dapat dekat UITM SHAH ALAM . jauh dari tempat tinggal :( 
tak dapat jumpa awak awak awak dan awak . nanti saya rindu macam mana . nanti saya mengigau panggil nama awak macam mana . >,< nih yang saya nak melalak nih . tapi takpe lah derr . 
demi masa depan , saya teruskan perjalanan meskipun penuh dengan dugaan juga . 
CAYALAH anakpapajoe ! gua tabik sama lu . 
*perhhh . ayat aku penuh keinsafan nak belajar betul-betul .
boooo dekat budak nama NORHIDAYU cepat ! 
KAHKAH . :D 
kepada encik MATRIK , 
saya mintak maaf kerana tak pilih awak . awak bagi saya dekat NEGERI SEMBILAN kenapa . salah awak jugak . bukan ape , saya takut sangat dengan awak .  cikgu saya pun cakap better pilih asasi . sebab asasi macam matrik jugak . aiyooo tambi . same rupenye . cuma asasi tak ketat peraturannya . kahkah :D
1 tahun jugak .  sebijik serupa sekepala dengan matrik . 
kepada puan PLKN , 
saya mintak maaf jugak . sebab saya tak pergi rembau , negeri sembilan . sebab saya nak masuk U lah awak . kalau saya pergi sana , dahlah 3bulan . tak boleh nak contact dengan siapa-siapa . saya takboleh hidup tanpa HANDPHONE ! . lagi satu , nanti kan muka saya makin hodoh . GELAP macam negro ! :( 
negro lagi lawa daripada saya kot . nanti tiada siapa nak ngorat saya dah . 
*SADIS . ayat aku macam bajet good-good jer . sila abaikan ok . HAHA . 
korang , kali ini entry saya pendek kan kan kan ! 
angguklah cepat . kalau tak , kita clash . haha . takde kena mengena . abaikan jugak ! :P 
akhirnya berjaya hasilkan entry yang pendek . selalunya entry saya panjang berjelar-jelar sampai cukup 350 patah perkataan . siap boleh hantar dekat cikgu ibarat macam karangan SPM . choiii . 
TAHNIAH kepada saya sebab dah kurangkan idea untuk tulis post kali in . yeayyy . ok .
*saya macam syok sendiri jerr nih . kbye ! touching lah . :P








NOTAKAKI :  saya nak wish goodluck pada mereka mereka yang akan sambung belajar , samade dapat  UNIVERSITI or MATRIK . kepada yang tak dapat , jangan putus asa iye sahabat sahabat tersayang , mungkin rezeki anda lambat lagi kot . insyaALLAH (: 




♥ cik yuyu a.k.a budak kepoh kepoh ♥








No comments: