“jemari menari — memuntahkan aksara dan abjad untuk tatapan”
My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

July 23, 2011

♥ I MISS YOU :( ♥

hye peeps :)
eyhh waley waley eyh waley .
 saya ada post baru nih ! suka tak suka tak ? . ape ?! TAK ! takpelah awak . kalau tak suka tuh , takpayah nak usha-usha dah blog saya . ape kata awak tekan jelah [X] warna merah dekat tepi tuh yang sebelah restore down and minimize tuh . close tab blog Suka Suki Duka Duki saya cecepat ataupun terus jelah SHUT DOWN laptop hang pa semua . kbye ! TOUCHING sesaat . :PP
*gedik pulak aku nak merajuk majuk nih . CHOII . =.='
 GRR . eyhh eyhh . kali ini kan post saya terhangat di pasaran sebab saya punya post paling pendek serta padat ! . sebab kalian bukan suka pon baca post yang lebih 350words kan .
dah agak dah ! hee . dah tahu sangat dah korang macam mana . :PP
ouhh ye . lagi satu cek nak ceritain dekat hang pa semua . dah makin ramai iye yang jadi PENCOPYPASTE saya . pewitttt . wahai PENCOPYPASTE tersayangg . sesuka awak sahaja ciplak apa yang ada dekat blog saya yang cikai ini . dah tiada idea ke pinky , end end woii woii . Ape Pon Tak Boleh~ disebabkan sekarang bulan Syaaban , saya halalkan apa yang awak ambil dari saya . baik kan saya ? .
ok terima kasih ckp saya baik :))
*saya memang suka perasan ! jangan lah marah . tak comel kalau marah-marah kan ? . =.=
ByTheWay , saya malas nak aibkan orang sana sini . tak baik lahkan , berdosa besar kak timah oii . lain kali awak nak pape , saya boleh tolong ajar ataupun mintak kebenaran saya dulu ok . tapi kalau awak awak buat lagi , memang SIAP GUA KEJE KAN LU ! . WA KERAT LU JADI 18 ! .  takut tak takut tak ? . okbagus . =) takmahu buat lagi iye . nanti mak marah :)) huhu .
back to title saya ,
entry ini khas untuk awak awak awak awak .
kalau awak baca post ini , mesti awak senyum tak perlu kata apa-apa . =)
mesti awak akan sayang saya sangat-sangat-sangat-sangat-sangat dan mesti awak terus kahwin dengan saya lepas nih . hantar kereta ferrari sebagai hantaran kahwin . perhh perhh . euuuu~ .
*ok. ayat saya sungguh geli-geli ~.~
sejak dua menjak ini , saya selalu disawan penyakit . nak tahu penyakit hape . penyakit yang memang susah sungguh nak diubati iaitu penyakit rindu . saya tak suka lah nak merindu rinduan segala nih . RIMAS ! .



 tapi apakan daya . perasaan itu datang secara tetiba .
tidak ku pinta lahir ku dunia . tidak ku pinta perasaan begini . haha .
dalah saya tengah sakit tekak tahap suara sumbang mambang , pastu diserang pulak dengan sawan rindu . hhaihhh .
Aku Rindu Setengah Mati kepadamu ~.~ 
banyak-banyak perasaan , saya tak suka perasaan RINDU .
ibarat tidur tak lena , makan tak kenyang , mandi tak basah .
 memang bertambah pengotorlah sang perindu . hoho . tapi saya TAK ! .
korangg nih , kalau saya cakap saya rindu sahaja , mesti fikir pasal Boyfriend . aiyoyo tambi . takkan dekat boyfriend sahaja kita perlu rindu rindu sayang menyayang cinta dikenang puncak kasih berpanjangan . tudiahhhhh kan dah ternyanyi lagu sayang-menyayang by Ogy Ahmad Daud and Jamal Abdillah .
dekat kawan-kawan , keluarga tercinta , sanak-saudara .
mereka itulahh yang patut dan perlu kita rindu maaaa .
*ayat nak lari daripada topik . oktipu . :P 





wa rindu dekat lu lahhhhhh ! itu pun tak faham kaa ? . bila nak jumpa nih weii .
wa rindu nak wrestling dengan lu . wa rindu nak main gitar dengan lu . wa rindu nak lawan siapa makan paling banyak . wa rindu nak debate dengan lu  . wa rindu nak gediks dengan lu . wa rindu nak buli lu . yeayyy ! yeayy ! saya memang jahat dekat awak semua  .
sebab awak baik . siapa suruh awak baik sangat . erkk :/ huarhhhh .
Rindu Serindu Rindunya namun egkau tak mengerti .
Pilu sepilu pilunya , namun engkau tak peduli .
Mahu semahu mahunya namun apa daya , orang dah benci . 
*ok lagu tuh sangat sedih . menusuk kalbu dan jiwa raga saya :( ehh . awak jangan lah benci saya tahu ? . nanti tiada siapa nak kawan saya . tiada siapa nak bagi saya semangat .  tiada siapa nak bagi rindu rindu nih . mak aiii . pasai apa cek letak ayat sedih-sedih nih . eeee . #change mood .
sebenarnya sahaja feeling lebih-lebih padahal takde pape pun sekadar nak memenatkan tangan biaq kasik lenguh taip bende alah nih  ,
*ok . saya tipu lagi :P 
 honestly , saya rindu awak awak awak awak awak dan awak semua .
saya rindu kawan-kawan dan kenangan terindah di Smk Sungai Besi dan Smk Sri Rahmat .
saya rindu awok semua ! . kalian semua terbaik dekat hati saya ! .
saya harap awak awak tak lupakan saya walaupun sesaat seminit sejam sehari setahun dan selama-lamanya  . kenang daku dalam doamu . sebab awak awak sentiasa dalam kotak fikiran saya .
saya tak boleh keluarkan awak awak dalam fikiran saya sebab awak terlalu istimewa kasih dan sayangmu terpacar seikhlas tiada batasan terus membara .
ok . stop menyanyi NORHIDAYU JUHARI ! .
suara dalah macam katak bawah tempurung . ada hati nak nyanyi segala . entah-entah katak lagi sedap daripada suara egkau . (monolog dalaman) kihkih :D
 *saya sedar siapa saya . suara dalah tak sedap . kalau masuk pertandingan mesti JUARA !
ehhh ehh . type error lah pulak :PP
for awak awak awak awak dan awak . :
Nobody Can Replace You in My Heart .
You're one in million .
eyceceh . jiwang pulak mak , nokss . WA SAYANG LU ! .
LU itu korang lahhh .
 jangan buat taktahu iye . kang saya majuk , saya mogok saya takmahu update blog selama setahun .
 *ok. saya gedik lagi ! macam korang peminat setia blog saya pulak kan ? . memang tak lah kan . ok ayat mintak simpati . cepat lempang manja manja dekat saya ! PEREMPUAN sahaja boleh lempang manja . lelaki not allow ! :PP . nanti papajoe marah . sambil pegang senapang baru tahu . haha .
waduh waduhhh .  
masa untuk mendarat semula ke Uitm Shah Alam pada hari Ahad  . erkk ;/
 sekejapnyaaaaaaa cuti semester . DATO' SAHOL , bagilahhh kami cuti lagi seminggu . pleaseeeee . :DD huarhhhhh . RINDU mak ayah :(( RINDU akak adik :(( RINDU kereta :(( RINDU Johor Bahru :((
klahh awak awak awak tersayang . saya nak sambung melalak nih . hehe . chawwww !
kbye .









No comments: