-ROCK ON YOUR OWN STYLE, DANCE YOUR OWN BEAT-


My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

November 20, 2011

Hati Aku Meronta-ronta !


kembang kucup kembang kucup >..<

dup dap dup dap >..<

Jantung ohh Jantung . bergeraklah engkau seperti normal . janganlah buat badan terasa seksa .

Almaklum , UITM dah memanggil jauh dari Shah Alam sambil melambai-lambai hai hai dekat aku yang berada di Johor Bharu supaya balik cepat duduk hostel terperap sambil pegang buku LAW sampai pengsan . itu menjadi rutin harian bagi siswa siswi LAW tapi bukan seperti aku . Aku nak pegang buku ? Haremmmm >,< MukaBuku juga yang aku hadap haha . Sumpah pecah otak beku tahi mata bila baca buku LAW (takda kena mengena)

Rumah pula melambai-lambai BYE BYE sambil menghalau dengan kejam . benci melihat aku berada di rumah selama 7 minggu sambil bising memekak menghentak kaki tanpa simpati . Tidak seperti manusia jika aku berada di rumah . Meratah makanan dengan begitu selera seperti manusia yang berada di hutan tanpa makanan selama 20hari 20 malam.

Maka perpisahan sementara akan berlaku jadi kerinduan pasti bersarang dalam hati sang perindu ini . Ye hati aku kapas . Koyaklah hati aku maka akan berdarah tiada penawar fuhh ayat makan dalam . Chill AyuYuyu Chill :) Perjuangan membasuh kain sendiri , makan sendiri , bangun sendri , senang cerita semuanya sendiri akan diteruskan dan Peperangan memerah otak berpulas-pulas akan dimulakan 21 November . Aja Aja Fightin :D Malaysia Boleh maka Aku Anak Malaysia pun Boleh .

Oleh itu , aku akan rindu seluruh penghuni rumahku syurgaku terutama papajoe , mak , kak long , wan . Jadi demikian , fikiran aku pasti melayang layang memikirkan kerinduan ini , jadi sebak di hati ingin sahaja aku terbang ke Johor Bahru . Sayang seribu kali sayang , aku sudah pun menjejakkan kaki di UiTM . Hendak sahaja aku reverse ke cuti haritu tapi hm ok watlek watpeace . perjuangan tidak boleh disekerat jalan . Pantang tok nenek moyang aku berputus asa tanpa sebab .

Akhir kata , UiTM DI HATIKU :)

*New Semester bermula . yeayy saya sudah berada di UiTM . saya rindu Mak , Ayah , Kak Long , Wan dan semuanya termasuk Achik :*

2 comments:

Arrul said...

untung la makcik....hahaha :D

♥ayuanakpapajoe♥ said...

haha apa yang untungnya ;p