-ROCK ON YOUR OWN STYLE, DANCE YOUR OWN BEAT-


My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

November 11, 2011

Tak kira apa terjadi gua nak post juga ;p

Maaf , saya jarang update . Saya pemalas . Saya berat tulang berat bontot berat otak berat semuanya lah . Maafkan saya Ampunkan dosa saya . saya janji tak buat lagi :( ok stop ngada ngada Norhidayu Juhari .

Saya lebih selesa guna Aku/Gua . Nampak brutal . Kfine Tak Suka Takpe Watlek Sudah (:

Hari ini 11.11.11 saya terasa comel bila saya post blog hari ini wee~ eleh muka macam batu bata . ok cukup aku sedar siapa aku k ayat kennot go ;p Hari ini gerenti ramai yang minta couple beramai-ramai kahwin beramai-ramai clash beramai-ramai konon sweet lettew tarikh lawa . pastu bangga bangga kembang hidung dapat lucky date ek eleh gua tak jealous lah gua tabah lah *mata buat juling* tak penting pun tarikh lawa kalau hati tak ikhlas k tetiba .

eh eh bukan pasal itu yang ingin aku bebelkan .
cukuplah tangan aku cramp gara gara post terlalu panjang k perh jadah entah :p

Hari ini tiada apa yang menarik walaupun tarikh hari ini sangat menarik. tiada apa yang ingin aku bebelkan . aktiviti harian berjalan dengan lancar . Makan Tidur Makan Tidur Makan Tidur tidak pernah aku lupakan kerana perkara tersebut sangat Wajibun :)

Sedang mengelamun memikirkan siapa yang paling cantik dalam dunia ni tup tup aku tetiba berfikir sejenak bahawa Facebook langsung tidak memberi faedah malah ia seakan membawa bala bagi kita . kerana FB , kita bergaduh . kerana FB , kita bermusuh . kerana FB , kita bermasam muka . kerana FB , kita tidak lagi bersua . semuanya gara-gara FB :") benci benci FB me benci FB tapi me selalu online FB haha wadehal ;p

Tapi janganlah dikau pandang hina dan sinis dekat FB . Alolo bucuk bucuk haha wadehal kasihan FB. kerana FB juga , kita dapat jumpa kawan lama yang terpisah sejak dari perut ibu mengandung yang terpisah dari zaman kehingusan melanda yang terpisah dari zaman berebut pakwe haha aku tak pernah buat ;p . kerana FB , kita juga dapat jumpa cinta lama Wee~ kerana FB , kita dapat mengenali rakan dari pelbagai negeri :)

Namun , yang penting sebenarnya adalah orang yang berada di realiti hidup kita . Orang yang berada di samping aku ,saat aku terjatuh ,saat aku lemah ,saat aku perlukan ruang luahan perasaan ,saat aku menangis, saat aku dijatuhkan, saat aku dibenci. Ternyata , sangat susah nak membuat semua orang sayang dekat kita .
Cukuplah dalam hidup aku ada "mereka" yang melengkapkan hidup aku .
Terima kasih semua :*


*maaf.aku takda idea nak cakap, tapi aku nak post juga pada tarikh 11.11.11 haha*

2 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

kerana fb yg kawen boleh cerai

♥ayuanakpapajoe♥ said...

tahu takpe . tapi kita selalu online FB tu yang menjadi masalahnya haha ;p