“jemari menari — memuntahkan aksara dan abjad untuk tatapan”
My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

December 18, 2011

Got To Go :)

hacuuum ! hacuummm ! -..-


Maaf, kadar kesihatan saya tidak menentu kali ini . Cuaca di Shah Alam membuatkan saya kurang sihat kurang selesa kurang bersemangat . Adakala hujan membasahi bumi .Adakala panas terik hingga membakar kulit. Adakala salji turun mencurah-curah ok tipu ;p hm Terasa macam nak cabut hidung ini gara-gara selesema dan bersin acap kali menghantui diri . Kerana kau selesema , aku terpaksa beli berkotak-kotak tisu untuk mengelap kau wahai hingus ! aku benci kau , selesema hm .

Kali ini entry paling ringkassssssss gila saya ciptakan dan gambar sendiri tidak dipamerkan jua. Ini kerana kemalasan meng-update di saat sedang sakit merasuk diri ini . Oleh itu, tiada lagi karangan esei bahasa melayu 360patahperkataan disematkan di sini ^_^ #sambil buat muka bangga#


Johor Bahru , i coming home !
  
23 Disember saya akan terbang ke Johor bahru sekali lagi yeayyy . sukanya hati ini bagai pelangi memancar di muka perghh gua eksaited berlipat kali ganda ni . nak buat itu nak buat ini . nak jumpa ini nak jumpa itu . nak makan itu nak makan ini . nak dating sana nak dating sini hehe opsss :$

Sempena cuti mid-term ini saya diberi cuti selama seminggu oleh UITM tercinta untuk merehatkan minda dan badan di rumah .Tidak sabau rasanya nak bergolek atas katil sendiri dan excited berbuku-buku di hati ini nak jumpa family dan yang tersayang yang jauh dari mata tapi dekat di hati. Namun , cuti kali ini agak terasa wadehel kerana saya masih ditemani oleh buku Law serta Assignment jua . Maka percutian saya kali ini hanyalah tiruan semata-mata . ia tidak indah yang disangkakan :(


 "i'm coming home , i'm coming home tell the world i'm coming home"
#sambil petik gitar#

To YOU : Wait for me , darling 


#TO FLU : I HATE YOU VERY MUCH -..-

No comments: