“jemari menari — memuntahkan aksara dan abjad untuk tatapan”
My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

December 11, 2011

Sabar Selagi Mampu , Tak Sabar Sila Masuk Kubur :)

   

setelah beberapa hari tidak menimbulkan diri mengupdate blog maka saya memikul masuk dengan post yang baru . suka tak suka tak ? hahadoii sila takap cuke nanti titew tamau post entry agiww (perhh ayat gedik macam nak kena lempang beribu kali) k cukup .

hati ini benar merindui blog tersayang meskipun telah daku tinggalkan hanya beberapa hari ke Port Dickson bersama family , maka terhasil lah lagu Cinta Blogger by Norhidayu Juhari ok perasan gila nak jadi penyanyi nak lawan Najwa Latif leteww ;p



aku angkat status ini sebagai tajuk debat aku pada hari ini . kencang tidak isu ini seperti berita banjir yang melanda Uitm Shah Alam dari keratan akhbar metro . EHH dont worry gua terselamat dari banjir itu . gua sihat gua walafiat gua tidak sakit k cukup .

ehem ada yang terasa tak dengan status aku . ya ya pasti ada terasa *sambil senyum selebarnya. mesti terluka parah hati itu ya itu sangat bagus . ini ayat gua bikin jangan sesiapa curi . mahu ini ayat kasi tahu sama gua . gua baik hati via blackberry .

Aku malas nak menuding jari meskipun nak berdendam malah nak baling asid dekat muka dia apatah lagi nak toreh muka dengan penyodok , itu bukan aku ok . Ya aku kena bersabar selagi terdaya Ya aku kena berlumba menjadi orang penyabar Ya aku kena berfikiran positif meskipun negatif merobek hati aku .

Makin lama membesar makin terdapat banyak manusia FAKER bertukar menjadi baik menjadi bersifat malaikat di hadapan aku , dan belakang aku berubah sekelip mata dialah permaisuri atau raja manusia bertopengkan syaitan . SubhanaAllah . Maka terdapatlah pembenci yang sedang tersenyum melihat aku terjatuh . Hari ini hari kau , esok lusa hari aku . kau tunggu :)

Hati aku bagaikan menari-nari bercha-cha tatkala satu masalah sudah selesai pergi berlalu dibawa deras ombak tapi sayang seribu kali sayang , ia tetap tak akan selesai selagi manusia berhati busuk hidup di dunia ini demi melihat aku terkapai-kapai dalam ketewasan dunia perhh ayat kencang ya itu untuk kau wahai berhati kurang cantik .

Biarlah muka tak cantik/handsome tapi hati cun melecun .

Biarlah kita tiada harta berjuta-juta tapi hati lawa .

Biarlah kita kurang berilmu tapi hati putih melepak .

Biarlah muka hitam sehitam arang tapi hati suci murni .

Senang cerita , jadilah insan biasa yang berhati wangi :)

Alaaaaa rindunya dekat kau , rasyad sayang . bila nak ketemu :(

#Terima kasih Selangor kerana bagi cuti pada hari esok maka tiada class oleh itu keseronokkan bertubi-tubi di hati ini wikiki haha ;p

No comments: