-ROCK ON YOUR OWN STYLE, DANCE YOUR OWN BEAT-


My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

February 24, 2011

tahniah ! anda terpilih masuk Akademi Fantasia !

Check it out. 
kabare ?? Waras.
tapi aku ini tidak W A R A S . 
cepatlah tanya saya sebab apa ?? . 
OK . 
mari gua bagitahu dekat kalian semua .
sebabbbbbbbbbbbbbbbbb . 
saya telah dipilih MASUK AF  ! 


korang tahu tak ape benda itu ?? .
p/s entry ini akan lebih difahami sekiranya mereka yang membeli astro sahaja .
cehh ! aku promote ASTRO ! .
siapa tiada astro , pegi beli cepat .
MACAM² ADA !
AKADEMI FANTASIA ??
yang selalu siaran dekat ASTRO RIA
GEMBIRA gila² ! orang gila pun tak gembira macam saya tahu tak . 
akhirnya ternyata suara aku amat sedap dan tak dapat dinafikan lagi walaupun macam ROCKERS Terima kasih kepada juri² kerana memilih saya masuk AF
jasa anda sangat² saya kenang !
jangan lupa UNDI yahh kawan² tersayang. 

taip AFUNDI YUYU dan hantar ke 32999
sokongan anda memang saya galakkan .  

HAHAHAHAHAHAHAHAHA . 
perhhh ! ayat yang ditulis dan tertera di atas itu hanya  
DUSTA BELAKA
kerana ini semua disebabkan umur tak mencukupi ,
saya masih kanak-kanak ribena lagi .
umur  saya 17tahun 4 bulan 4 hari . 
hal ini kerana  , 
ibu saya telah beranakkan saya agak lambat waktunya .
 20hb OKTOBER 1993 .
haihh =,= 
ada hati pulak nak masuk AF . 
suara pun macam katak bawah tempurung .
err~
ade ke istilah itu ? .
lantak lah , janji ROCK !
ayoyo tambi !
saya tak dapat nak mencuba nasib masuk AF lah . 
dahlah tahun depan pun takde AF .
tahun ini AKADEMI FANTASIA last .
memang tak best kan ? .
BTW ,
memang sahaja lah kan AF nak boikot aku lah ini ! .
dia tak kasi aku popular tahu tak.
baru nak kalahkan mila yang telah menjadi JUARA perempuan melayu pertama .
alangkah indahnya dunia jikalau NORHIDAYU menjadi juara akademi fantasia .
lihatlah DUNIA ! wink wink . >,<
cehh ! mulalah saya berangan tak tentu pasal .


NOTAKAKI : lebih baik kita tak popular , janji hati kita masih mengingati-NYA . buat apa kalau kita menjadi popular sepopular artis tapi suruhanNYA kita abaikan . renung²kan dan selamat beramal ! ASSALAMUALAIKUM c(;




25 comments:

Muhammad Farouq said...

-_________-" kemain lagi . Ingat betul . zz :)

achik said...

hehe....
suke bace bab nie...
hehe....
klau dh popular nnty jgn pernah lupekn-NYA,family n org yg TERsayang taw..;)

MIMIE AIZA said...

laaa.. ingatkan betul2 dapat masuk tadi

MIMIE AIZA said...

laaa.. ingatkan betul2 dapat masuk tadi

wan farah said...

waaa..
suspen gilerr babeng lar..hahha
engt kan betol..

zieedaud said...

eh yuyu, mybirthday 20oct93 either haha :)

♥cik Y U Y U♥ said...

farouq : sajje buat gempak !

achik : HAHA . troskan membaca >,<

♥cik Y U Y U♥ said...

mimie : HOHO ==' teringin nak masok

lorh ;)


wan farah : HAHA . wa tipu sama lu .


zieedaud : yaaa kaa ? . leyh

celebrate same2 . oyeahh ! (;

fatin haziqah! said...

perghh gilaa laa kalau ayu masuk. bwk banner g support ayu sambil jerit, 'perghh kawan aku tuuuu!' ;)

♥cik Y U Y U♥ said...

fatin : HAHA . bagus bagus . mcm inilah kawan ! hehe . naty ayu try masok akademi al-quran pulak . akademi fantasia dah takde ! huahua .

MaErA kZz said...

ayumkalau akademi al-Quran,kita bley masuk sme2...cehh....hihi...

♥cik Y U Y U♥ said...

maera : boleh ajje ! tapy gerenti mira menang . c(;

Shikio Firra said...

haha.. klaka gila..
bawu ja nk p bli stock topup siap2
heheh.. :DD

♥cik Y U Y U♥ said...

shikio : HAHA . wahh ! baeknyaaa . coming soon ayu masok . ngee~

syikin said...

hahaha...
aq da agk da mst kne men pny...
nsb bek aq ta caye...
cik yuyu kalo msuk AF bukn gini gempaknye...stu duia kne tau cik yuyu msuk AF...
hah tuh br btul cik yuyu yg msuk...

♥cik Y U Y U♥ said...

syikin : HAHA . kau tahu2 jelaa pangai aku mcm mane . suke kenakan org . BULI~ hehe . taw tape . kalau aku msok 1 dunia msti kena tahu yg aku msok AF . haha . gler glamour sggh . c(;

nuralynZAKREE said...

buad saspen aje tau..huhuk~

♥cik Y U Y U♥ said...

nuralyn : hehe . sajje ! nak buat gempak sikit . hehe (;

fatin haziqah! said...

ohh kalau masuh AQ tak bole bawak banner sambil terjerit2 lahh. kena duduk rumah sambil berdoa yg ayu menang. hahaha :D

♥cik Y U Y U♥ said...

fatin : HAHA . btol tu ! smbil tu buat solat hajat berjemaah supaya ayu menang . HEHE . (;

mia.lia said...

cess bedebah !hahaha

♥cik Y U Y U♥ said...

mia.lia : HAHA . tertipu ea ? . hoho =='

fatin haziqah! said...

haha tulahh. solat hajat semua. heee :D

Khai said...

Ahaks~!!
^_^
DUSH3!!
x_x

♥cik Y U Y U♥ said...

fatin : HAHA . solat hajat ea :)

khai : wakaka :D waa tipu sama lu !