“jemari menari — memuntahkan aksara dan abjad untuk tatapan”
My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

June 20, 2011

♥ PAPAJOE ♥

Assalamualaikum ya habibi ya maulana cabut gigi guna spanar . 
*apa yang aku merepek nih ! ishhh ><
uit korang korang ! 
WAHHHH ! assignment saya bertimbun-timbun berlambak-lambak bergunung-ganang . 
yeayyy ! suka sangat sangat tersuka lah kan . 
memang baik punyeeee ! 
*mata ke atas tangan di bahu . 
dan sempat lagi tuh post entry . waalawey ! tapi muka saya dengan bangga serta bajet serta poyo macam dah siap assignment kerna wajah seperti itu perlu disematkan di muka siswi-siswi sekalian . 
*ok . aku memang bajet ! so what ! nak gaduh ke ? . Jom Smackdown ! . kahkah :D 
semalam kan Hari Bapa sedunia , okayy . saya tak sempat nak update entry Selamat Hari Bapa semalam . 
ini kerana semalam hari ahad public holiday hari saya berkuak lentang atas katil dan aktiviti makan makan makan dan terus makan. 
*haha . aku memang tak senonoh dan aku memang kuat melantak ! maaf~ maaf~ maaf~. :P
sorry lambat wish dekat bapa-bapa yang bergelar bapa di dunia ini .
*aiyooo . tatabahasa aku makin teruk sejak tak belajar bahasa melayu .  
MAAF cikgu BM . nanti saya check balik buku tatabahasa FORM5 iye . huhu .
subuh-subuh lagi pada 19haribulan jun saya dah wish dekat papajoe . seriusly babe , airmata 'wanita'ku mengalir dekat pipi aku yang makin lama makin debab nih akibat duapuluhempatjam mengunyah makanan tak henti-henti . 
dear PAPAJOE tersayang ,
walaupun sekarang kita sudah berjauhan . ayah berada dekat selatan , saya berada dekat timur . 
cehh . bajet macam jauh sangat sahaja . padahal JB dengan SHAH ALAM . 
kasih sayang ayah pada saya akan saya semat di hati dan takkan luput dalam ingatan saya bertapa ayah sangat mengasihi saya sepertimana saya sayang ayah meskipun kita berjauhan . ayah adalah insan yang memberi inspirasi pada saya samade saya berada dalam kedukaan dan kesedihan .kata-kata semangat ayah beri saya kekuatan dan beri saya nafas baru untuk terus maju .
Pa Pa Pa Americano Pa Pa Americano~ ,
saya sentiasa sayang sangat-sangat dekat ayah . 
ayah memang terbaik wok !
sebab ayah satu-satunya BAPA , DADDY , AYAHANDA , PAPA , ABAH yang terhebat terbaik terhandal terkenal terhormat ter ter ter dan akan kekal sebagai sayang saya sampai bila-bila . 
NOBODY CAN REPLACE YOU IN MY HEART ! *fullstop . 
*okayy . aku nak melalak ! >,< weyh , NAK TISU ! ! meleleh sudah air hingus saya . 
ok . tak senonoh lagi minah kepoh-kepoh nih . ishh =.='
rindu dah semakin membara dekat jiwa dan sanubari saya nih terutama dekat papajoe dan mak . 
papajoe , terima kasih atas segalanya . T__T 
kerana sanggup menjaga , memberi kasih sayang , memberi makan pakaian dan benda yang diinginkan dan segalanya . insyaALLAH . jasa ayah akan saya kenang sampai mati . tiada siapa dapat halang kasih sayang saya pada ayah . kecuali maut dan ajal sahaja yang dapat memisahkan kita .  
ayah lah penguat semangat saya , pendengar dan pemberi nasihat terhebat , pelawak yang membuatkan saya tak kering gusi , penyabar dengan perangai saya yang agak degil kerna mulut saya yang agak kepoh-kepoh . 
papajoe adalah PAPA ROCK saya !
paling important , 
I LOVE YOU ENCIK JUHARI ! . 
you're the super duper best person that i ever had .
Thank you for all the love and support you've given to me over the years. Knowing that you are there and that you care gives me the strength I need to survive another day in here. I love you!
wahh ! aku berspeaking pulak . hentam jelah labu ~.~
sorry , entry kali ini sangat pendek . sebab kesedihan telah melanda saya ketika buat entry nih . dah berkotak-kotak tisu dah aku habiskan . haha .  okayy . aku tipu sahaja :) 
p/s  : bersyukurlah kita masih ada ayah . kerana kasih sayang ayah kepada anaknya tiada hadnya . kasih sayangnya pada kita tiada ternilai harganya . dengarlah cakapnya sementara dia masih berada di samping kita :) iloveyou . imissyou . ineedyou PAPAJOE !
















No comments: