“jemari menari — memuntahkan aksara dan abjad untuk tatapan”
My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

October 7, 2011

M I S S I N G

Hari ini ,




Mengapakah ? ..


Kenapakah ? ..


Apakah ? ..


yang menyebabkan hati gua menjadi sayu sebak sedih seperti disaluti dengan rasa kerinduan yang menebal dan ia terpendam dalam hati gua ini secara tetiba .


Pelbagai soalan telah menyirap dalam kepala hotak gua terasa seperti ada beban batu kecil yang telah menghimpap fikiran gua . 


Terasa sesak nak bernafas serta batuk gua terbantut seketika kerana mencari apakah punca gua bersedih dan berduka.


Puas gua mengali mencari sedalam lautan apakah yang cuba gua rindui
apa yang ingin gua rindui .


Perasaan rindu itu datang secara tiba-tiba dan gua tidak minta perasaan sebegini ><


mungkin ...


gua rindu dekat sekolah gua SMK Sri Rahmat


mungkin ..


gua rindu dekat kawan baik gua , Sofea Atiqah and Nadhira Zulikmal


mungkin ..


gua rindu dekat rakan-rakan lama gua di SMK Sungai Besi


mungkin ..


gua rindu dekat Achik gua


mungkin ..


gua rindu nak menyampaikan sajak or nyanyian di atas pentas sekolah


mungkin ..


gua rindu nak main kejar-kejar melompat bergumbira masa zaman sekolah


mungkin ..


gua rindu nak belajar duduk sebelah Atira Kamaruzzaman


mungkin ..


gua rindu nak BERPHOTOGRAPHY dengan team sidang redaksi


mungkin ..


gua rindu nak berbaju sekolah yang membuatkan gua agak omeyy


mungkin ..


gua rindu nak gelak berhuahua dengan rakan-rakan


mungkin ..


gua rindu nak menatap wajah guru guru gua


ternyata ..


gua rindu dengan kenangan dulu iaitu kenangan di sekolah .


Namun masa tidak mungkin berputar balik .


Kini gua patut sedari bahawa gua sudah di alam Universiti .


gua sudah dewasa dan bukan lagi zaman kanak kanak hingusan .


gua bukan lagi di alam persekolahan . gua patut sedar dari lamunan tu !


Sumpah gua rindu . gua rindu semuanya ! :(


Gua sebak lihat gambar dengan rakan-rakan gua .

Harap mereka semua berjaya dalam hidup diaorang .


I MISS YOU ALL

Jom tatap gambar zaman persekolahan gua !


ini masa gua dengan LALA group buat persembahan nyanyian .


ini team sidang redaksi gua . gua yang center yang omeyy tu haha k perasan gile :P

ini gua punya classmate 5bestari 1 (2010) bersama Puan Azizah Termizi
 barisan kedua dari kiri yang ketiga tu gua yang buat peace tu .
ternyata gua nampak omeyy lagi k bye :D


#terasa seperti mimpi kerana entry kali ini sangat pendek :D

tidak ada lagi karangan SPM macam dolu dolu :)



COUNTDOWN : 13 hari lagi menjelang 20 oktober 2011

No comments: