-ROCK ON YOUR OWN STYLE, DANCE YOUR OWN BEAT-


My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

December 8, 2012

Be Yourself pleaseeeee.


Welcome Disember. Sila lah masuk dalam 2012. Jangan malu dan jangan segan. Buat macam rumah sendiri. Ahaks (gelak gedik)

Kali ini gambar bereffect white black. Terasa klasik gitu. Ghau Ghau bau dia.

Nama diberi Norhidayu. Boleh panggil ayu ok.
*buat muka sehabis comel* *hulur tangan*

Bila aku angkat isu ini sebagai tajuk entry. yang pastinya ramai yang akan cakap ek eleh ajet gileww minah ni konon acam dye ue suci murni letewww.
*menggoyangkan mulut mengikut intonasi*

Perlu ke aku mengambil kisah atas kata-kata mereka?
Perlu ke aku mempedulikan tohmahan mereka terhadap aku?
Perlu ke aku bersedih atas cacian mereka?
*korek hidung*

Ku akui ramai wanita yang cantik pada paras rupanya. Adakala cemburu menyelinap masuk ke dalam hati. Namun ku harus yakin, wajah cantik namun jika perangai tidak cantik bukankah itu lebih menjijikkan? *muhasabah diri*

Perempuan... acapkali hilang keyakinan diri bila berat meningkat. Hallo baru 2kg dah meroyan meraung tak tentu pasal. Bukan naik 100kg. *jeling kerek*

Perempuan...acapkali hilang keyakinan bila jerawat tumbuh dekat muka. Lalu operasi tweet pasal jerawat di twitter dijalankan. "Titew menci tangat tangat jerawat tite". Hallo jerawat itu seni wajah. Muka bersih tanpa jerawat itu bukankah macam tak normal? Fatwa sendiri.
*ayat nak sedapkan hati*

Perempuan...acapkali akan rasa tercabar apabila cuba dibandingkan dengan perempuan lain tambahan kalau perempuan itu lagi lawa daripadanya. "Kau nak tahu tak jenab, si anakpapajoe tu lagi comel dari si anakpapamaricano tu" *sambil kunyah sirih*

Aku jadi diri sendiri. Tak perlu nak kopipes jadi orang lain.
Bila kita cuba nak jadi si polan binti si polan tersebut,
kita akan rasa..

macam FREAK.

macam HIPOKRIT.

macam FAKE.

Satu benda yang perlu kita ingat, "Peduli kata orang !"
Misalnya nak pakai baju warna terang, almaklum takut dicop tiang traffic light atau dikritik oleh kengkawan, pedulikan sahaja dan terus memakai baju tersebut.

Manusia..
tak akan berhenti mengkritik sampai bila-bila.

Aku jenis suka memerhati.
Si polan (perempuan) itu kelihatan seperti wanita melayu terakhir apabila bercakap dengan sang pria dan membuat suara acah-acah manja. Lentok habis.
Namun disebalik itu, apabila bercakap dengan perempuan,
wataknya bertukar menjadi tidak keayuan. Nampak permainan dia?

Just Be Yourself.

muka acah acah serius. wa sailang siapa yang pailang.  *nada gangster kampung boy*

I WANT A BOY LOOK AT ME WHILE I'M SMILLING WITH MY FRIENDS AND DOING STUPID THINGS AND I WANT HIM TO THINK 
'DAMN I LOVE HER'.



Bulan disember akan berganding bahu bersama Januari untuk memecahkan otak aku. Yakni Final Exam bakal menyusur. Doakan kejayaan aku. :)

xoxo.