“jemari menari — memuntahkan aksara dan abjad untuk tatapan”
My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

April 15, 2014

Sado ke tak?


Mata gua makin nakal
Pemikiran gua makin liar tertumpu pada badan abang sado.
Gua impikan juga lelaki badan ala-ala The Rock
apabila gua dah tak larat berjalan
akan ada yang mendukung sebijik princess omputih
apabila gua memerlukan khidmat bantal ketika ketiadaan bantal
akan ada yang mendakap penuh erat dengan berbekal enam kotak di perut.

Bila gua fikir-fikir,
lelaki berbadan sado tapi hati serupa bangkai buat apa.
lelaki berbadan sado tapi tak boleh buat gua bahagia nak buat apa.

Bila gua fikir-fikir,
bila lelaki gua berbadan sado, pasti perempuan lain menggedik menatap
dan meratah gambarnya hingga seantero dunia.
maka kecemburuan tahap syaitan aku akan membara.

Bila gua fikir-fikir,
bila lelaki gua berbadan sado akan habiskan masa di gym
dan gua akan terabai keseorangan serupa janda mati laki 20 kali.

Jadi, gua cancel abang sado.
Gua pilih laki maskulin.

Yang penting, bukan macam Remy Ishak. (Bangla Malaysia)


No comments: