“jemari menari — memuntahkan aksara dan abjad untuk tatapan”
My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

January 23, 2012

Amaran si hati kapas.

hai. saya Norhidayu Juhari.
Adakala senyum dan tawa tidak bererti ia sama dengan di dalam hati :) 
be strong no matter what happen. (Y)



Kali ini bukan pasal kemenangan MU lawan Arsenal. hoho saya selaku peminat MU. 
saya berasa gembira sedikit. Glory Glory Manchester United haha ok terexcited pula ;/

Kali ini post aku berunsur gangster. 
Maka penggunaan "gua lu" perlu disematkan di dalam blog ini.
Maaf, saya takda via blackbewwwwy. Almaklum, masih setia dengan hp yang lama :)

ehem.
gua seorang perempuan bukan pondan mahupun tomboi, 
namun kadang kala genetik kelakian itu tersuntik pada gua secara tiba-tiba ouch. 
ia membuatkan gua menjadi gagah, tough dan perubahan secara mendadak sangat ketara.
ya ya gagah untuk melindungi hati semua orang bukan gagah tang lain. haipp haipp ! 
ia untuk hati orang yang gua sayang sayang sayang. *flip shawl*

Gua tak kisah watlek watpeace seandainya Lu nak sakitkan hati Gua. oh dipersilakan malah dialu-alukan sama sekali malah tiada bantahan. Tapi kennot kennot if yu ollzzz nak rembat atau pukul hati orang yang gua sayang. *ini amaran si kenit*

bukan mudah untuk disayangi, bukan mudah nak dikasihi, bukan mudah nak dirindui.
tambahan lagi untuk hati kapas seperti aku. dimarah dimaki dihamun, muka tetap selamba badak. tapi bila dah meletup, kau dan kau akan ternganga :O Apa macam ? Mahu langsi lagi kaa haihh.

Amaran ini gua khaskan untuk kalian dan kalian. 
sementara hidup biarlah gua berkhidmat untuk mereka yang gua sayang. 
bila gua sudah tiada nanti, biarlah gua terus diingati oleh mereka #ok ayat sadis haha okbai.

gua sayang mereka apa adanya. mereka adalah terbaik di hati gua.
Family gua, Achik gua, dan sahabat gua oh oh kalian sangat Awesome.
ok gua sebak tetiba gua jadi touching T.T.
perghh perghh apa ni muka brutal tapi kuat touching. ah shadap kau peah ! *tetiba*

*tetiba kan gua lupa apa yang gua nak ditulis haha okay lah itu je yang dapat ditulis HAHAHAHAHA (evil laugh) ;P

#Happy Birthday Achik Sayang ehem. Alaaaaaaaa esok balik Shah Alam. oh tidak gua malas nak jejak Shah Alam. tolonglah faham. hati gua berat haihh. rindu lagi rindu lagi rindu lagi lah gila haha okbai.


Yang bajet gangster,

   

No comments: