“jemari menari — memuntahkan aksara dan abjad untuk tatapan”
My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

February 3, 2012

Eliminator selamanya.

hai saya Norhidayu.
kenangan kau dan aku akan melekat di hatiku agar ia sentiasa bersemadi selamanya :)

Salam 1 Malaysia. Salam UiTM Di hatiku.

cerita hari itu pastinya cerita realiti dan sudah tentu cerita gembira. *senyum selebar mungkin :D*

TAJUK : Hari Kecemerlangan Asasi (HAKA)
TEMPAT : UiTM Shah Alam. 
TARIKH : 27 - 29 JANUARI 2012. 

mood pada ketika itu cukup memenatkan. cukup menghiburkan. cukup mencabar kelenaan tidur panjang aku. Kesimpulannya, acara ni berjalan dengan lancar tanpa sebarang demokrasi dari mana-mana pihak. Aktiviti yang dianjurkan ialah debat bahasa melayu, debate bahasa inggeris, bola baling (perempuan) dan futsal (lelaki).

Disebabkan keaktifan membuak-buak dalam jiwa serta sanubari si gadis brutal seperti aku. Maka aku telah terpilih memasuki debat Bahasa Melayu dan handball bagi mewakili class LWA02E. class paling ohsem.

Aktiviti pertama ;-

Pertandingan debat bahasa melayu cukup sengit dan sangat menakutkan jiwa raga. mereka semua hebat-hebat belaka. sekali mereka berhujah lalu sistem otak aku mula terhenti seketika dek kerana terkesima dengan kegagahan mereka berhujah. bergegaq lutut dibuatnya. dup dap dup dap jantung sebelum berhujah dan nak membidas apa yang diperkatakan oleh pihak lawan. hm izin lalu yang di pertua.

barisan kerajaan with Azlan. Huda and aku.
muka gerenti berkerut-kerut memikirkan isu yang perlu diterapkan dalam usul. rasa nak bergoncang seluruh otak. Almaklum, sejak duduk UiTM dah jarang nak baca suratkhabar haha kantoi sudah.

khusyuk mencari maklumat untuk usul yang dibentangkan.
Akhirnya ...... ia sempurna dan berjaya meskipun tidak dapat menjadi juara :)

Aktiviti kedua :-
Acara kedua pada waktu petang iaitu Handball. tanpa disangka tanpa diduga ! kami juara kami johan kami menang yeayyy. bertapa hebatnya players handball group aku. Sebagai kapten yang tak bertauliah dan langsung tak membimbing ini gara-gara kerana kesibukan menghantui setiap lorong hari-hari aku. Oleh yang demikian, aku cukup berbangga akan kejayaan anak buah-buah aku. Tanpa aku, mereka mampu berdiri teguh sehingga digelar Juara. *flip pashmina* Tahniah my team, ELIMINATOR !

my classmate ELIMINATOR yang tersangat awesome.
dan pada keesokan harinya, majlis penyampaian hadiah berlangsung :

menunggu ketibaan bus free haha with classmates yang cantik comel comot.

aku berbaju merah berantai love. itu rantai sangat berharga bagiku. 
hm aku memang suka pandang tak puas hati terutama orang yang cuba rampas kebahagian aku ! *gangster*

bersama myra again. player handal lagi mandal

hai hai saya naik atas pentas *lambai-lambai tangan gaya missworld*

 hai tengoklah jersi saya YUYU nombor 7. ehem nombor feveret ehem. nombor ex bf saya si David Beckham nombor 7 juga haha comel kan ? *angkat kening*

 inilah jersi roomates kesayangan saya. Namun sayang seribu kali sayang, mereka semua tertewas dengan group saya HAHA *gelak belagak*

#itu sahaja untuk kali ini. Maaf kerana kekurangan idea sentiasa menyepit di minda si comel ini haha perasan gila ;p hm untuk kesekian kalinya, hati saya luluh kerana dia. saya telah dikecewakan. Allah sedang menguji saya. hm tabahkan hati aku. Sesungguhnya hati aku seperti kapas hm. okbai :(



No comments: