“jemari menari — memuntahkan aksara dan abjad untuk tatapan”
My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

March 28, 2012

Aku masih hidup.


setelah sekian lama tidak meng-update blog usang ini. 
hampir 3minggu kian lamanya. *sigh*

I'M BACK !
semestinya hati kecil aku amat memberontak maka kerinduan terhadap blog 
sendiri selalu terjadi, namun kerana FINAL EXAM, 
aku berkorban apa sahaja.

NOW.
I'M FREEeeeeeeeeee !
no more asasi. no more law. no more kolej mawar. no more uitm. no more bangun pagi-pagi. no more assignment. no more level 3.

YEZZAAA!
saya berada di johor bahru. gembira di samping keluarga. makan tidur makan tidur adalah rutin harian aku buat masa kini.

HMMMMM !
saya sedih sebab berpisah dengan 
roomates. 
classmates. 
lecturer. 
members.

itulah jadual exam saya. haha pangkah kasi besauuuu.

perjuangan masih belum tamat bagiku. walaupun akan ada kegagalan. walaupun ada yang menjatuhkan. jangan patah semangat walaupun sebesar zarah perasaan itu.
sekali kau menyerah, sampai bila-bila ia tak akan berpatah balik.

pasti merindui kalian.

baru beberapa hari aku balik rumah, aku sudah merindui kalian. my roomates- awa.iza.aza.
dan baru beberapa hari, aku sudah rasa sikit demi sedikit kehilangan kalian- my classmates, ELIMINATORS. :(

semoga berjaya sahabat , ELIMINATOR. :)

#aku malas nak taip panjang-panjang. sebab aku-seorang-yang-pemalas. tapi aku nak update jugak. peduli ! peduli ! haha kbye.

No comments: