“jemari menari — memuntahkan aksara dan abjad untuk tatapan”
My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

March 2, 2012

hantu stress.

bismillahirahmanirahim.

mukadimah kali ini tiada lagi berbunga-bunga yang layu di pusara. terus ke lubuk hati.
straight to the point. don't belok-belok.

rasanya macam baru semalam sahaja aku masuk tergedek-gedek bawa bagasi ke uitm.
tup tup dah nak final. rasa macam mimpi je. *gosok-gosok mata*
eh apahal cepat kebenau ni. belum lagi nak bernafas dengan tenang dah nak dekat final.

hari ini adalah hari terakhir belajar di faculty of law. langsung tak sedih. *muka serius*
dan mungkin juga hari ini adalah hari yang paling tahi pernah berlaku.
ayat ganas : sialan. ayat lembut : malang.

satu persatu aku dihimpap ketensionan. sangat stress. oh makin gila aku dibuatnya :o
Final exam dah nak dekat. satu buku belum bersentuh.
"kau ingat kau pandai sangat ke hah yuyu"
nanti nak dekat exam, mula lah mengelabah kambing nak hafal penal code, criminal, tort, global, court dan perkataan-perkataan lain yang bikin hati aku meraung.

2minggu telah diberi untuk study week. terima kasih uitm :* ok chillex lah bro banyak lagi masa. otak-otak kempas lah kau ni yuyu. kau ingat hafal macam abc ke boleh chillex chillex. study hard lah gamaknya eden kali ini. ini kerana kebodohan bertubi tubi dalam otak ini. ohhhh damn stress T.T

doakan saya berjaya dalam peperangan ini dan dapat menewaskan kegagalan serta mencapai kejayaan di semester dua ini. :) aja aja fightin. haiyakkkkk !

aku memang selalu stress. dan itu memang aku :(

#close your eyes. clear your heart. let problemssssssssss go.

No comments: