“jemari menari — memuntahkan aksara dan abjad untuk tatapan”
My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

April 15, 2012

kalau sehari memang sakit.

merenung wajah kesayangan hamba yang jauh di mata namun di hati terlalu dekat bebeno.

kalau sehari tak datang masalah,
boleh tak ?

kata masalah : eh aku punya pasal lah ! yang engkau dok soksek apahal. ini baru dinamakan adventure sebagai manusia. :) banyak soal punya manusia -.-

kalau sehari tak ada orang nak sakitkan hati aku,
boleh tak ?

kata hati : dah memang nasib aku sebagai sekeping hati. mana boleh daku untuk melawan takdir dan ketentuan ilahi.

kalau sehari tak ada orang yang benci aku,
boleh tak ?

kata pembenci : You memang layak dibenci sebab you sangat #%#$@$$^* dan sebab itu ai tersangat lah jealous dan terus membenci You. Lagipun, hobi I memang suka membenci-benci orang. KATA KAU~

kalau sehari tak ada orang yang curi ayat aku buat macam abah dia punya ayat dan tiru segalanya tentang aku,
boleh tak ?

kata ayat : siapa suruh buat ayat macam sasterawan negeri. kan ada ramai kebas buat hak milik kekal. tak gituwww copy paste ? *tangan ke bahu mata pejam sambil keluar air liur basi*

kalau sehari tiada orang mengaibkan aku , mengutuk aku, mencaci aku dan seangkatan dengan ayat hina itu ,
boleh tak ?

kata pengutuk : itulah kerja kami secara part time. nak tambahkan dosa. boleh jadi fan club neraka. KATA KAU~

kalau sehari aku tak online facebook dan twitter,
boleh tak ?

kata aku : jangan risau ! saya tidak menggunakan sesen pun duit anda untuk membayar beruk band saya mahupun laptop saya. sila jaga tepi kain sendiri. itu pun kalau anda pakai kain. sila terasa cepat !

kalau sehari tak ada orang buat aku rindu teruk,
boleh tak ?

kata perindu : sebab hanya awak sahaja dalam ingatan saya. aumm aumm.

hai Achik, sesungguhnya aku amat merindui perutmu. haha k tipu. sesungguhnya aku amat merindui duitmu. ah lagi tipu. yang benar sesungguhnya aku amat merinduimu. :) sila rindu saya balik.

Actually everyone cewah gua berspeaking wei ehem. ai tiada idea untuk update kali ini.
Sumpah ! Ai tak tipu. Otak ai tepu dengan disaluti lemak ternakan buatan sendiri.
Ai update kali ini sahaja nak buat orang terasa. haha tipu lagi. x)


#Esok saya sudah mula berkerja. Cari nafkah untuk suami. hoho itu tipu sahaja. Cari nafkah untuk diri sendiri. Assalamualaikum. :)

No comments: