“jemari menari — memuntahkan aksara dan abjad untuk tatapan”
My photo
Perempuan yang sukar diprediksi.

May 1, 2012

Baik Punyerrrr~

ini aku masa kecik. eh apasal muka aku macam omputih. ni camera pentipu ! hihi.

HAI MAY :) *lambai-lambai tangan*

Eh cepat bebenau masa berlalu meninggalkan kita. sedar tak sedar, sudah sepurnama aku perhabiskan cuti asasi dengan begitu sahaja. Like a Boss *sambil silang kaki*

Ehem. 
Assalamualaikum wahai penduduk seantero dunia.

Pokoknya, baru kali ini gue bisa untuk mencoretkan kisah hidup gue. Hal ini kerana, setiap masa gue dihimpit dengan kesibukkan bertubi-tubi. ya bisa aja gue katakan gue tergolong dalam kategori "busywomen" ehem.

Akarnya, aku pun enggak tahu kok kenapa sih secara tiba-tiba aku ngomong dalam bahasa indon ya bapak-bapak ibuk-ibuk.

Yang benar aku baru sahaja mengetahui keputusan final exam yang sedang heboh di laman sosial. update status tidak pernah lekang. ada yang siap beritahu pointer dapat berapa. persetankan itu.

Mulanya khabar di hati cuak nyata turut beribu sesalan. Namun, ku panjatkan doa terhadap ILAHI. Mahu tak mahu, terpaksa jua aku buka email untuk tahu keputusannya.

"Ya Allah, Alhamdulilah" 


Akhirnya, aku berjaya dapat result yang baik punyer. *gaya dafi aww*

Doa, Usaha, Ikhtiar dan Tawakal itu yang diutamakan.

THERE IS A WILL, THERE IS A WAY.

Pasal kerja, persetankan sahaja. hati tak tenang berkerja di situ.

Didengki manusia yang tidak pernah kenal erti kepuasan. apa masalah yang aku bikin sampai aku di dengki dan di benci. dari zaman sekolah hingga ke sekarang tak pernah sudah. mungkin wajahku ala ala persis mutiara haha *gelak terbalik terbahak hakhak*. hm sabar jelah yu oii :)

muka inesen jangan disangka tenang selalu. kadangkala baranya lebih hebat dari api aumm.
#hai ! background and header baru sempena bulan mei. aww. simple macam aku. aku suka sebab hasil usaha sendiri lagipun tak sarat. no blink-blink no glitter yang bisa bikin seksa mata sendiri. *puji diri sendiri* hihi biaq pi lah. bye.